Rýchly kontakt 24/7 v OC: 0907/132 906 alebo 057/7880 566, -67, Email: lipova@osetrovatelskecentrumhe.sk
Rýchly kontakt 24/7 v SD: 0911/ 604 205 alebo 057/321 4404, E-mail: recepcia@osetrovatelskecentrumhe.sk
Telefonický kontakt pre telefonovanie s príbuznými v SD: 0903/224 156
.. a nemusí byť vôbec otázkou času. Nevyhovárajme sa ... Niekto „to“ má v sebe, iný to musí v sebe pestovať, trénovať ako jeden z kľúčových prvkov profesionality. Skĺznuť do otrávenej, či nedajbože direktívnej komunikácie je profesionálnym i ľudským zlyhaním. Úprimná, láskavá komunikácia je prejavom ľudskej pokory, sebaovládania, veľkorysosti a altruizmu. Vysoká kultúra jednania s vážne a dlhodobo chorým musí byť doslova presiaknutá organizáciou. Láskavá komunikácia je prvým, bezplatným liekom, ktorý môžeme chorému ponúknuť. V zdravotníckych a sociálnych zariadeniach by mala byť samozrejmosťou u každého, počnúc vedením , po praktikanta.
Pomoc, ochota, ústretovosť, milé slovo. Všetko to, a ešte mnoho iného, je pre ľudí o ktorých sa starám ja, darom.
Veď, si len predstavte tú nemohúcnosť......
A zrazu vstúpi láskavý anjel, ktorý odbehne k automatu na kávu, zapne v TV nedeľňajšiu omšu, podá modlitebnú knižku, či posunie servírovací stolík s ovocím za všetky tieto „malé veci“ sú títo „veľkí ľudia“ bojovníci s vlastnou nevládnosťou vďační. Svedčí o tom jemný úsmev, pohladenie alebo jedno „ďakujem sestrička“. Dnes viem, že táto práca je presne šitá na mňa. Pred pár rokmi to bolo len povolanie.
Teraz viem, že moja práca je mojím poslaním a mojou úlohou je rozdávanie radosti a pocit istoty a bez pocitu ľuďom, ktorých život sa pomaly chýli ku koncu.
.. a nemusí byť vôbec otázkou času. Nevyhovárajme sa ... Niekto „to“ má v sebe, iný to musí v sebe pestovať, trénovať ako jeden z kľúčových prvkov profesionality. Skĺznuť do otrávenej, či nedajbože direktívnej komunikácie je profesionálnym i ľudským zlyhaním. Úprimná, láskavá komunikácia je prejavom ľudskej pokory, sebaovládania, veľkorysosti a altruizmu. Vysoká kultúra jednania s vážne a dlhodobo chorým musí byť doslova presiaknutá organizáciou. Láskavá komunikácia je prvým, bezplatným liekom, ktorý môžeme chorému ponúknuť. V zdravotníckych a sociálnych zariadeniach by mala byť samozrejmosťou u každého, počnúc vedením , po praktikanta.
Pomoc, ochota, ústretovosť, milé slovo. Všetko to, a ešte mnoho iného, je pre ľudí o ktorých sa starám ja, darom.
Veď, si len predstavte tú nemohúcnosť......
A zrazu vstúpi láskavý anjel, ktorý odbehne k automatu na kávu, zapne v TV nedeľňajšiu omšu, podá modlitebnú knižku, či posunie servírovací stolík s ovocím za všetky tieto „malé veci“ sú títo „veľkí ľudia“ bojovníci s vlastnou nevládnosťou vďační. Svedčí o tom jemný úsmev, pohladenie alebo jedno „ďakujem sestrička“. Dnes viem, že táto práca je presne šitá na mňa. Pred pár rokmi to bolo len povolanie.
Teraz viem, že moja práca je mojím poslaním a mojou úlohou je rozdávanie radosti a pocit istoty a bez pocitu ľuďom, ktorých život sa pomaly chýli ku koncu.